Dolin – putnički brod male drvene gradnje
Motorni putnički brod male obalne plovidbe Ivan, drvene gradnje, izgrađen je 1946. godine u brodogradilištu Josipa Bonefačića u Žurkovu za naručitelja Ivana Žica iz Rijeke.
Prilikom gradnje imao je 56 BRT, 35 NRT i 30 tona nosivosti, a mogao je prevesti 94 putnika. Taj neveliki brod imao je samo 22,1 (189,0) metar duljine, 5,36 metara širine i 2,32 metra visine. Pogonio ga je dizelski stroj MAN (proizvođač Maschinenbau Augsburg, Nurnberg A.G., Augsurg) od 81 kW brzinom od sedam čvorova.
Od nacionalizacije do jahte
Dvije godine kasnije, 1948. brod je, kao i većina brodova u privatnim rukama, nacionaliziran i dodijeljen riječkoj Jadroliniji. Šest godina kasnije prepušten je Obalnoj plovidbi Rijeka te preinačen u brod za prijevoz tereta. Tada dobiva ime Dolin. Dvije godine kasnije ulazi u flotu Lošinjske plovidbe iz Malog Lošinja, a 1963. prelazi u vlasništvo Zanatsko-uslužnog poduzeća Tiha iz Šila. Novi pogonski stroj ugrađuje se 1965. godine: ovoga puta riječki Torpedo snage 103 kW koji ga pogoni brzinom od sedam čvorova.
Brodarska zadruga Labud iz Mrljana kupuje ga 1981. godine, a 1998. ponovno iz društvenog prelazi u privatne ruke. Novi su vlasnici Bogdan i Ivica Benić iz Neviđana, koji brodu ugrađuju novi motor Scania Vabis DSI11R82A švedskog proizvođača Saan-Scania AB iz Sodertalja. Motor ima snagu od 185 kW koji omogućuje brzinu od sedam čvorova. Dolin postaje jahta za iznajmljivanje (sada ima 49 GT i 21 NT) i još uvijek plovi.