Naoružani teretni brod Adria (Jakljan)
Naoružani teretni brod Adria od samo 500 tona nosivosti potonuo je pod naletima bure kod Senja u plovidbi iz Senja za Rijeku. U trenutku potonuća bio je u vlasništvu riječkog brodara Kloeckner Armatori e Commercio Carboni S.A. koji je bio podružnica njemačkog brodara Kloeckner iz Duisburga.
Pri potonuću stradala je cijela posada:
- Ahel Giuseppe/Josip (pok. Leone) iz Pule, koji se u pojedinim izvorima navodi kao zapovjednik), upravitelj stroja
- Lazzarini Francesco/Franjo (Francesco),iz Cresa, kormilar
- Doricich Andrea/Andrija (pok. Angelo), iz Sušaka, kuhar
- Auliorje Bozzidar/Božidar (pok. Andrea), Šibenik, vlasnik (talijanski izvori ga navode kao “padrone marittimo” što bi značilo da je vlasnik broda, ali podatak nije vjerodostojan pa se radi najvjerojatnije o zapovjedniku broda)
- Dragicevich Ivo/Ivan (pok. Ivo), mornar
- Matkcovich Giuseppe/Josip (Bozzidar), iz Sušaka; ložač
- Marunic Daniele /Danijel (pok. Giovanni), iz Kostrene, strojar (izvor Albo d’oro della marina mercantile italiana, 1800-1953)
- Kobanić Nikola (Mate) iz Sušaka, ložač
- Lincich Ante, iz Kostrene, mornar.
Uz to stradala je i njemačka posada protuavionskih mitraljeza (Breda od 20 mm, na pramcu i na krmi) koji su bili pripadnici 392. njemačko-hrvatske pješačke divizije. Nijedno tijelo stradalih nije nikada pronađeno.
Brod je izgrađen 1924. godine u Arsenale Lloyd Triestino u Trstu za dubrovačkog brodara Dubrovačka parobrodarska plovidba kao Jakljan. Bio je dugačak 40, širok 7,9 i visok 3,3 metra. Pogonio ga je motor od 80 KS. Kasnije, 1936. godine u vlasništvu je Dubrovačke plovidbe iz Dubrovnika, a 1940. postaje vlasništvo tvrtke Braća Milošević iz Dubrovnika. 1941. godine rekvirira ga Regia Marina koja ga je koristila za prijevoz materijala i ljudstva. Tek 1942. godine mijenja ime u Adria, a 1943. godine, nakon kapitulacije Italije, prelazi u njemačke ruke.
Prema istraživanjima Danijela Frke, koji je sa svojom ekipom slučajno pronašao podrtinu prije nešto više od dvije godine u sklopu projekta Kartiranje olupina na području PGŽ, brod se nalazi oko 200 metara od obale otoka Krka na dubini od 39-42 metra.