KostrenaPutoholičariVideo

Premijerno prikazan nagrađivani promotivni film Rijeke i Riječkog prstena “Remember me”

U Exportdrvu u Rijeci službenu premijeru imao je novi promotivni film Rijeke i Riječkog prstena “Remember me”

Novi promotivni film snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav i Klana, Kostrena, Kraljevica i Viškovo.

Producentica promotivnog filma i scenaristica je Spomenka Saraga, a redatelj Herve Tirmarche. Promotivni film financiran je sredstvima Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Rijeke.

Najbolje od Rijeke i Riječkog prstena

Kako je istakla scenaristica i producentica filma, cilj je bio prikazati sve ono što ovo područje ima, ali kroz oči turista i na malo drugačiji način, a što se  pokazalo kao pogodak jer je film već osvojio niz nagrada, među ostalim i na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin.

– Svaka lokacija prikazana je u 30-tak sekundi kroz 12 do 15 kadrova. S obzirom da je ista ekipa radila i promotivni film “I miss you”, relativno dobro poznaju ovaj kraj te su nam kroz film dali svoje viđenje onoga što bi oni kao turisti voljeli vidjeti kada dođu ovamo, na stvari od kojih mi možda bježimo ili ih ne primjećujemo dovoljno. I zato je ovaj film na neki način prikaz najboljeg od onoga što nude Rijeka i Riječki prsten kroz oči turista, istakla je Saraga.

Novi koncept komunikacije

Okupljenima je predstavljen i novi vizualni koncept komunikacije destinacije Rijeke i Riječkog prstena, a čiji je cilj osnaživanje brenda destinacije Riječki prsten i povećanje turističkog prometa kroz razvoj i promociju cjelogodišnje turističke ponude.

Petar Škarpa, direktor TZG Rijeke, tom je prilikom kazao kako turističke zajednice Riječkog prstena već niz godina aktivno surađuju na brojnim projektima, a 2016. potpisale su i formalni sporazum o udruživanju na marketinškom planu i tako napravili daljnji iskorak u promociji destinacije.

– Novi promotivni film i komunikacijski koncept zajedno čine novi komunikacijski aspekt promocije čitavog područja koji sagledava sve prednosti koje Riječki prsten ima, a to je da na jednom relativno malom prostoru imamo sve što današnji turist očekuje, od urbane cjeline, do malih primorskih gradića, plaža, gatronomije i predivnog zelenog zaleđa. Sve to uklopili smo u novi koncept i slogan “Mozaik doživljaja”, kazao je Škarpa.